Biznes

Eksperci mówią: prowadzenie firmy w okresie kryzysu wcale nie musi być trudne

Prowadzenia własnej działalności w dobie kryzysu ma swoje zalety. Jedną z nich jest dopłata do rozpoczęcia działalności.

Kryzys jak promocja w sklepie. Kupuj tanio, trzymaj i sprzedawaj drogo

Duża stopa bezrobocia sprawia, że wspierana jest przedsiębiorczość. Okazuje jednak, że jeśli obiektywnie przyjrzymy się problemowi, mija się to z celem. Wydanie na wsparcie dwudziestu tysięcy złotych dla nowej firmy nie jest skutecznym działaniem, jeśli w tym czasie bankrutuje pięć innych.

Polityka podatkowa bardzo ogranicza własny biznes i sprawia, że obecnie wiele przedsiębiorstw ma problemy z płynnością finansową.

Nowi przedsiębiorcy mają nie tylko utrudnione wejście na rynek z powodu wysokie konkurencji, ale też mogą obawiać się coraz wyższych opłat oraz niskich utargów. Biorąc pod uwagę liczbę upadających przedsiębiorstw, nie zachęca to do wyłożenia własnych środków i zaryzykowania ich w tak niebezpiecznym finansowo okresie czasu. Szansą na sukces może być jedynie odnalezienie niszy rynkowej bądź wejście na rynek z zupełnie nowym produktem, jak np. tablety, którymi zainteresowanie będzie wzrastało w najbliższym okresie.

Fotografia w publikacji Flickr.com CC 2.0

Eksperci mówią: prowadzenie firmy w okresie kryzysu wcale nie musi być trudne
1 Komentarz

1 Komentarz

  1. Mateusz T.

    7 lipca 2017 at 18:09

    Mam podobne zdanie – kryzys jest doskonałym okresem na inwestowanie i robienie zakupów “po promocji”. Można nabywać naprawdę ciekawe projekty, podmioty i biznesy, a następnie przetrzymywać je do chwili kiedy gospodarka znów się obudzi i apetyty na nie wzrośnie. Bardzo prosty mechanizm działania i co najważniejsze – super skuteczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznes i gospodarka

Na górę